I denne anledning vil vi gerne informeredig om nogle praktiske ting, du skal være opmærksom på.Har du spørgsmål til disse, er du selvfølgeligaltid velkommen til at kontakte os.
velkomst info
Vi beder dig betale kontant eller med betalingskort efter hver endt behandling.
Du kan betale med følgende betalingskort: Visa, Visa Electron, Master Card & Maestro.
Hvis du bliver forhindret i at komme til den aftalte tid, så bliver din tandlæge først og fremmest lidt trist. Det her er jo starten på et helt nyt venskab mellem netop din tandlæge og dine tænder.
Vi vil gerne opfordre dig til at melde afbud senest 24 timer før, så en anden patient kan få glæde og hjælp i stedet for.
Hvis du ikke får meldt afbud rettidigt, må klinikken faktisk sende en udeblivelsesregning – så kunne din tandlæge nemlig have hjulpet en anden af vores patienter.
Priserne for udeblivelse kan ses på www.godtsmil.dk/priser.
Vælg nedenfor, hvilken afdeling du er tilknyttet. Herefter vil du blive bedt om at indtaste dit CPR-nummer, og så vil det være muligt at bestille en bookingkode. Du er derefter klar til at logge ind og bestille tid til din næste tandundersøgelse.
Når du møder ind på klinikken, bedes du enten gå hen til receptionen eller scanne dit sygesikringsbevis.
I venteværelset finder du dagens avis og forskellige blade. Er du til kaffe, the eller chokolade, kan dette også nydes, mens du venter.
Når det bliver din tur, vil du blive hentet af din tandlæge, din tandplejer eller en klinikassistent.
Forestil dig en tandforsikring, du først behøver at tegne i det øjeblik, du får brug for den.
Forsikringen dækker fra dag ét – også selvom du har problemer med tænderne, når du tegner forsikringen – og den bliver bedre år for år.