Godt Smil Tandlægerne Risskov
Børglumvej 13
8240 Risskov

Tlf.: 44 22 41 25

  • mandag: 07:00 — 16:00
  • tirsdag: 08:00 — 16:00
  • onsdag: 08:00 — 16:00
  • torsdag: 08:00 — 16:00
  • fredag: 08:00 — 16:00
  • lørdag: Lukket
  • søndag: Lukket
  • mandag: 16:00 — 20:00
  • tirsdag: 16:00 — 20:00
  • onsdag: 16:00 — 20:00
  • torsdag: 16:00 — 20:00
  • fredag: Chat lukket
  • lørdag: Chat lukket
  • søndag: 16:00 — 20:00

Kontakt Godt Smil i Risskov

Kan jeg få akuttid som ny patient?

Ja det kan du som regel godt. Ring til os tidligst muligt på dagen – så vil vi gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig.

Jeg har knækket en tand, kan jeg få en akuttid?

Vi tilstræber altid at finde en hurtig tid til dig. Hvis ikke du har smerter, er det dog ikke afgørende, at du kommer til lige så hurtigt. Så kan du blot få en tid snarest muligt.

Hvad gør jeg ved smerter efter tandudtrækning?

Du kan forvente smerter i op til en uge efter tandudtrækninger. Disse smerter kan afhjælpes med smertestillende, som fås i håndkøb på apoteket. Smerten skal være aftagende. Er du i tvivl så kontakt os endelig.

Hvorfor får jeg smerter efter plastbehandling?

Det er meget normalt at opleve smerter i tanden efter en plastfyldning. For nogle bliver tanden meget trykfølsom og særlig kuldefølsom. Dog aftager disse gener med tiden – ofte i løbet af 2 – 3 uger.

Oplever du gener i længere tid, bør du kontakte os og få en konsultation, så genen kan stoppes.

Hvad gør jeg ved smerter efter rodbehandling?

Der kan forekomme smerter i op til 2 dage efter påbegyndt rodbehandling.
Det er helt normalt, at du i dagene efter en behandling kan opleve lette, forbigående smerter i området, hvor indgrebet er blevet lavet.

Det kan afhjælpes med smertestillende, som fås i håndkøb på apoteket.
Hvis smerterne er vedvarende eller tiltagende, bør du kontakte os.

Kan jeg bestille tid til eftersyn online som ny patient?

Ja, både via Godt Smil-appen og via hjemmesiden. Men du skal først kontakte os for at blive oprettet. Du kan ringe eller sende dine oplysninger til os via kontaktformularen.

Jeg kan ikke få online booking til at virke

Kontakt os – så løser vi det for dig.

Kan jeg afdrage min regning hos Godt Smil?

Som udgangspunkt kan du ikke afdrage din regning, men vi har samarbejde med flere finansieringsselskaber. Se muligheder for finansiering her

Hvilke finansieringsmuligheder har jeg hos Godt Smil?

Der er flere finansieringsmuligheder gennem vores samarbejdspartnere. Se dem her

Kan jeg bruge overslag (pris) fra min egen tandlæge?

Det kan du desværre ikke. Vi er nødt til at se dig til en undersøgelse først for at skabe vores egen faglige vurdering af din behandling.
 
Men du kan indledningsvis se vores tandlægepriser her. 

Hvor kan jeg se jeres priser?

Du kan finde vores tandlægepriser her.

Hvordan kan I være op til 40% billigere på især større behandlinger?

Vores lave priser er et resultat af nogle yderst fordelagtige indkøbsaftaler, topmoderne udstyr og et meget højt fagligt niveau hos vores behandlere og personale.

Det kommer vores patienter til gode.

Er I billigere med alle ydelser?

Nej, ikke med alle ydelser. Prisen på de såkaldte “faste ydelser” er fastsat af den offentlige sygesikring – og den er derfor den samme hos alle tandlæger.

Men på de såkaldte “frie ydelser” – og især på de større behandlinger – er vi ofte billigere. Frie ydelser omfatter blandt andet:
Bedøvelse
Større fyldninger
Rodbehandling
Tandimplantater
Kroner / broer
Tandblegning
Tandretning

Du kan finde vores tandlægepriser her.

Kan jeg ændre min tid online?

De fleste behandlingstyper og eftersyn kan ændres på Godt Smil-appen, som du finder i Apple App Store og Google Play Butik.

Har du tid til en behandling, som ikke kan ændres online, bedes du ringe til os.

Hvornår kan jeg senest ændre min tid?

Der er mange, der kan bruge din tandlægetid. Derfor er det vigtigt, at du melder afbud i god tid – og helst senest 24 timer før den aftalte tid.

Så kan en anden nå at få glæde af tiden.

Prisen på udeblivelse eller for sent afbud er 281 kr. + et tillæg på cirka det samme, hvis der er afsat mere end 30 min. 

Kan jeg komme på venteliste, hvis jeg gerne vil til før?

Via Godt Smil-appen – som du finder i Apple App Store eller Google Play Butik – kan du sætte din tid på venteliste. Så får du en notifikation direkte på din mobil, når der er en tid til dig.

Jeg har glemt min tid, hvor kan jeg finde den?

Du kan se dine tider i vores online booking, eller du kan downloade Godt Smil-appen i Apple App Store eller Google Play butik, hvor du både kan se og ændre tider.

Hvor kan jeg melde afbud til min tid?

Du kan melde afbud ved at ringe eller sende en besked til os.
Du kan ligeledes benytte Godt Smil-appen, som du finder i Apple App Store og Google Play Butik.

Hvor kan jeg melde afbud til min tid?

Du kan melde afbud ved at ringe eller sende en besked til os.

Du kan ligeledes benytte Godt Smil-appen, som du finder i Apple App Store og Google Play Butik.

Jeg har ændringer til min adresse, telefonnummer mm. – hvordan ændrer jeg det?

Du kan ændre din adresse, telefonnummer og e-mailadresse under online booking eller sende en besked med dine oplysninger.

Hvad gør jeg ved smerter efter rodbehandling?

Der kan forekomme smerter op til 2 dage efter påbegyndt rodbehandling.
Det er helt normalt at du i dagene efter en behandling, kan du opleve lette, forbigående smerter i området, hvor indgrebet er blevet lavet.

Dette kan afhjælpes med smertestillende, som fås i håndkøb på apoteket.
Hvis smerterne er vedvarende eller tiltagende, bør du kontakte os.

Hvad gør jeg ved smerter efter tandudtrækning?

Du kan forvente smerter i op til en uge efter tandudtrækninger. Disse smerter kan afhjælpes med smertestillende, som fås i håndkøb på apoteket.

Smerten skal være aftagende. Er du i tvivl så kontakt os for yderligere information.

Hvorfor får jeg smerter efter plastbehandling?

Det er meget normalt at opleve smerter i tanden efter en plastfyldning. For nogle bliver tanden meget trykfølsom og særlig kuldefølsom. Dog aftager disse gener med tiden, ofte i løbet af 2-3 uger.

Oplever du gener i længere tid så kontakt os og få en konsultation, så genen kan stoppes.

Jeg har knækket en tand, kan jeg få en akuttid?

Vi tilstræber altid at finde en tid til dig hurtigt. Men hvis ikke du har smerter, kan du uden bekymring vente lidt længere med at få set på din tand, end hvis du havde smerter.

Kan jeg melde afbud til min tid online?

Ja det kan du godt.

Og hvis du melder afbud senest dagen før, kan du benytte dig af Godt Smil-appen, som du kan downloade i Apple App Store og Google Play Butik.

Kan jeg booke tid til behandling online?

Hvis du har været til eftersyn – og din behandler har oprettet et aftalebehov til dig – kan du benytte Godt Smil-appen.

Den kan du downloade i Apple App Store og Google Play Butik – og med den kan du booke tid til de fleste behandlingstyper.

Jeg kan ikke få online booking til at virke

Kontakt os – så løser vi det for dig.

Hvilke funktioner har Godt Smils app?

I Godt Smil-appen får du et samlet overblik over dine tandlægetider, samt adgang til regninger og behandlingsoverslag.

Du kan også nemt flytte, booke og aflyse dine tider, og du kan skrive dig på ventelisten og få en tid hurtigst mulig.

Kan jeg booke akuttider via appen?

Det er kun muligt at bestille tid til behandlinger, som er aftalt med klinikken. Ved akut opstået tandpine eller knækkede tænder, kontakt da altid klinikken for hurtigste tid.

Kan jeg se mine regninger?

Ja. Hvis du klikker på “Økonomi” i appen, får du adgang til dine overslag og regninger.

Du får desuden mulighed for at læse mere om vores finansieringsmuligheder.

Kan jeg ændre min tid?

Ja. I appen har du mulighed for at booke, flytte og slette tider.

Hvordan kommer jeg i gang med Godt Smil-appen?

Download Godt Smil-appen til iPhone her eller til Android her. Login med samme kode som ved online booking eller rekvirer en ny kode, hvis du ikke tidligere har benyttet vores online booking.

Hvorfor kan jeg ikke booke en tid i appen?

Det kræver, at du har et aftalt behandlingsbehov med klinikken.

Visse behandlingstyper er dog heller ikke tilgængelige i appen. Her bedes du ringe til os for at booke tider.

Hvorfor kan jeg ikke logge ind i appen?

Du skal være patient hos Godt Smil – samt være oprettet med et gyldigt mobilnummer – for at logge ind i appen.

Når det er på plads, kan du logge ind på den klinik, hvor du er patient.

Har du stadig problemer med at logge ind, så kontakt os, så hjælper vi dig.

Kan jeg benytte mig af Godt Smils app til at booke tid til eftersyn?

Ja, hvis du er indkaldt til eftersyn, kan du benytte Godt Smil-appen.

Du kan downloade den i Apple App Store og Google Play Butik

Du kan også vælge din klinik og booke tid online her.

Kan jeg afdrage eller få regningen med hjem?

Nej, hos Godt Smil betaler man på klinikken efter hver behandling.

Men det betyder også, at du kun betaler for den del af behandlingen, du har fået den pågældende dag (nogle behandlinger strækker sig over flere behandlingsdage).

Vi har dog flere samarbejdspartnere, der tilbyder finansiering. Se mulighederne her

Hvorfor har jeg fået en udeblivelsesregning?

Hvis ikke vi modtager et afbud rettidigt, har vi lov til at sende en udeblivelsesregning efter gældende regler og takster.

Har du meldt afbud og alligevel modtaget en udeblivelsesregning, så kontakt os, så vi kan se nærmere på sagen.

Hvilke finansieringsmuligheder har jeg hos Godt Smil?

Der er flere finansieringsmuligheder hos via Godt Smils samarbejdspartnere.
Læs mere her

Er I billigere med alle ydelser?

Nej, prisen på nogle ydelser er fastsat af den offentlige sygesikring – og er derfor den samme hos alle tandlæger.
Til gengæld er vi ofte billigere på de såkaldte “frie ydelser” (fx tandimplantater, kroner og broer). Du se de enkelte klinikkers priser her

Hvorfor er Godt Smil op til 40% billigere?

Vores lave priser på især større behandlinger er et resultat af nogle yderst fordelagtige indkøbsaftaler, højteknologisk udstyr, samt et meget højt fagligt niveau hos behandlere og personale.

Kan jeg få tilsendt mine regninger?

I Godt Smil appen kan du både se dine regninger og overslag.

Du kan også kontakte os for at få tilsendt en kopi.

Har du blot et spørgsmål til priser? Se priser

Parkering, bus og handicapforhold

Du finder det nærmeste busstoppested Frijsenborgvej/Vejlby Ringvej (Aarhus Kom) beliggende 300 meget væk, det vil sige 4 minutter til fods fra klinikken.

Fra Frijsenborgvej/Vejlby Ringvej (Aarhus Kom) kan du tage bus 18 Lystrup/Majsmarken (Aarhus Kom) – Moesgaard Museum (Aarhus Kom) i begge retninger.

Klinikken ligger 2,4 kilometer fra Vestre Strandalle Station.

Klinikken er centralt placeret med 1,2 km til centrum af Risskov.

Klinikken ligger 53 meter fra Fitness World, 900 meter fra Veri Center og 2 km fra Vejlby-Risskov Hallen.

Du finder gratis parkering ved klinikken.

Klinikken er beliggende i stueetagen og er derfor yderst handicapvenlig.

Ved hoveddøren er der dog få trin op, men er du i kørestol eller el-scooter, kan du benytte vores bagindgang, som er plan.

Elevator lift

Klinikken har ikke elevator, da den er beliggende i stueetagen.

Nærmeste Godt Smil-klinikker

Godt Smil har 36 klinikker fordelt i det meste af Danmark. Her finder du de to nærmeste klinikker ift. klinikken i Risskov:

Godt Smil Tandlægerne i Aarhus C – Østergade
(5,3 km / 12 min)

Godt Smil Tandlægerne i Højbjerg
(11 km / 18 min)

Skal vi kontakte dig?

Udfyld formularen – så ringer vi dig op inden for 24 timer på hverdage.
Vi ringer normalt mellem kl. 8 – 16.