Levede dit besøg op til forventningerne?

Hjælp os til at blive endnu bedre

KÆRE PATIENT HOS GODT SMIL

For os handler den gode patientservice ikke bare om en god og rigtig behandling, men også om, at du som patient har haft en god oplevelse og dit besøg levede op til de forventninger, du havde til os. 

Derfor vil vi gerne have din feedback – både i forhold til det vi kan gøre bedre, men også det som vi gjorde godt. 

Det kan være, du ikke lige kan komme i tanke om noget. Og netop derfor er du mere end velkommen til at gå hjem og tænke over det inden, du giver os din feedback her på siden.

Hvordan var dit besøg hos os – levede vi op til dine forventninger?

Eller er der noget vi kan gøre bedre?

Var der noget, som vi gjorde særlig godt i forbindelse med dit besøg?

(Fortæl os om din oplevelse her – eller klik her hvis du gerne vil kontaktes af os)

Skal vi kontakte dig?

Udfyld formularen – så ringer vi dig op inden for 24 timer på hverdage.
Vi ringer normalt mellem kl. 8 – 16.