Receptionist til
Godt Smils Service Center

Vi hjælper dig godt på vej til at få
det optimale ud af din faglighed,
nye kompetencer og udvikling

Se ledige stillinger

BLIV RECEPTIONIST I Godt Smils Service Center

Som receptionist i Godt Smils Servicecenter får du et job med mening
og stor betydning lige midt i livsnerven hos Godt Smil.

 

Vores servicecenter har fysisk til huse i Horsens, og vi er over 20 medarbejdere. Servicecentret besvarer dagligt over 1500 opkald og mere end 100 kontaktformularer fra vores patienter. Det betyder, at du i dit job som receptionist i Servicecentret har en utrolig vigtig opgave med at give patienterne en god service samt sikre, at vores klinikker får den optimale hjælp.


Vi har derudover ansat receptionister på alle vores klinikker.


En receptionist i Godt Smils servicecenter har typisk en baggrund som klinikassistent eller anden sundhedsfaglig baggrund. Det afgørende er dog lysten til at give den optimale service både til patienter og klinikker.

Tæt samarbejde med klinikkerne

Som receptionist i Godt Smils Servicecenter er din vigtigste opgave at sikre en god patientservice og en korrekt booket aftalebog på klinikkerne. 

Det kræver et tæt samarbejde med de receptionister, der sidder ude på vores mange klinikker. 

Det betyder, at du som receptionist i Godt Smil ikke er alene, men er en del af et stærkt fagligt netværk.

Vi uddanner løbende alle vores receptionister og servicecentermedarbejdere, ligesom vi arrangerer weekender, hvor alle receptionister mødes og taler samarbejde.

Tæt samarbejde med klinikkerne

Gode kollegaer der har det sjovt sammen kombineret med fleksible rammer

Som receptionist i Godt Smils Servicecenter bliver du en del af en god arbejdsplads. 

Vi måler på medarbejdertrivslen og vi scorer tårnhøjt på tilfredsheden med kollegaerne. Det skyldes ikke bare, at vi er dygtige men også, at vi har det sjovt sammen hver dag. Dertil kommer, at vi kan tilbyde mere fleksible arbejdstider end på mange klinikker, fordi vi er så mange medarbejdere.

Ansættelsesprocessen

Ansættelsesprocessen

Pre-Boarding

Vi slår ledige stillinger op her på hjemmesiden som du kan søge job som tandlæge i Godt Smil via vores jobportal. På den måde bliver dine oplysninger opbevaret forsvarligt. 

Du er også meget velkommen til at søge uopfordret og din ansøgning ender i vores Jobbank, hvor vi gemmer din ansøgning i op til 6 måneder.

Du kan også skrive eller ringe til en af vores Area Managers og få en helt uformel og uforpligtende snak om jobmulighederne i Godt Smil, og hvad vi kan tilbyde dig. På den måde får du et godt indblik i vores hverdag i Godt Smil.

On-boarding

Vores ansættelsesproces er herefter, at du inviteres til en jobsamtale med vores Area Manager. Du kommer også til at møde klinikejeren i ansættelsesprocessen.

Når ansættelseskontrakten er på plads går vi i gang med at onboarde dig sådan, at du er forberedt til din karriere i Godt Smil. Du har mulighed for at få adgang til en testversion af vores journalsystem (Aldente) inden du starter, ligesom vi sender dig øvrige relevante informationer, såsom personalepolitik og oplæring i, hvordan du beskytter dig i forhold til IT.

Vi tilpasser din opstart til din erfaring og kvalifikationer, men sørger for, at du får en introduktion og oplæring i, såvel det faglige og det mere administrative på klinikken sådan, at du kan fungere godt fra start.

 

Gode muligheder for karriereskift

Gode muligheder for karriereskift

Et job som receptionist i Servicecentret giver gode muligheder for at udvikle dig fagligt. Jobbet i Servicecentret kan være et springbræt ud til et job på klinikkerne. 

Vi har omvendt også receptionister, der er kommet fra klinikkerne, fordi de oplever jobbet i Servicecentret som mere spændende og mindre stressende. 

Vi har også medarbejdere fra Servicecentret, der er blevet ledere i Godt Smil. 

En innovativ arbejdsplads hvor vi tør tænke nyt

I Godt Smils Servicecenter tør vi tænke nyt for at give patienterne den bedst mulige oplevelse. Vi har derfor udviklet den første App i tandlægebranchen, sådan at vores patienter selv kan booke sig ind, ændre aftaler, tjekke deres regninger 24 timer i døgnet.

Vi har også medarbejdere, der kontakter patienterne om aftenen eller weekenderne, hvor det det passer patienterne bedst.

Vi tilbyder videokonsultationer, sådan at patienterne hjemmefra kan få vejledning og inden længe begynder vi på coaching i forhold til tandlægeskræk via videokonsultation.

 

MØD NOGLE AF VORES DEJLIGE KOLLEGAER

Angelika Tandlæge

Angelika Tandlæge

"Lorem ipsum dolor isit meta neta suzukl, er lorem ipsum amet ahmet."

Tine Tandplejer

Tine Tandplejer

"Lorem ipsum dolor isit meta neta suzukl, er lorem ipsum amet ahmet."

Charlotte Klinikassistent

Charlotte Klinikassistent

"Lorem ipsum dolor isit meta neta suzukl, er lorem ipsum amet ahmet."

Loading...