Godt Smils Administration

Vi har mange forskellige karrieremuligheder
i Godt Smils administration

Søg uopfordret

KARRIERE I GODT SMILS ADMINISTRATION

I Godt Smil har vi vores egen administration, der sikrer at vores klinikker kan fungere optimalt, og at de får hurtig hjælp til at løse problemer.


Læs lidt mere om vores administration og se om et job hos os eventuelt kunne være noget for dig.

IT-afdeling

IT-afdeling

Vi har vores egen IT-afdeling sådan at vore klinikker kan få hurtig hjælp i alle klinikkens åbningstider. Vores IT-afdeling installerer selv alt udstyr og tager også ud på klinikkerne og hjælper såfremt der er brug for det. Er du en dygtig IT-supporter der elsker at levere god service til dine kollegaer så kontakt os gerne.

Økonomiafdeling

Vores økonomiafdeling sørger for at alle medarbejdere får løn og at vi få betalt vore regninger til leverandører. Derudover hjælper økonomiafdelingen klinikkerne med alle typer af spørgsmål omkring økonomi. I afdelingen arbejder vi løbende på at digitalisere og automatisere arbejdsgange sådan at vi kan frigøre mest mulig tid til at hjælpe klinikkerne. Interesseret i en karriere indenfor økonomi og regnskab – kontakt os.

Økonomiafdeling
Marketingsafdeling

Marketingsafdeling

Vi har vores egen marketingsafdeling, der står for kampagner, hjemmeside, sociale medier samt udarbejdelse af egne materialer. Vi har blandt andet grafiker, social media manager samt marketingsansvarlig ansat. Har du stærke kvalifationer og kompetencer eller kan du måske noget som vi ikke kan så hører vi gerne fra dig.

Loading...